31.1.12

Gratis Hema valentijnskaart versturen


Dit berichtje is voor Dutchies only! Hema heeft een superleuke actie waarmee je een gratis valentijnskaartje kunt sturen naar je geliefde! Kies uit 5 kaartjes, vul NAW-gegevens van je (geheime) lover in en schrijf een leuk berichtje. De eerste 10.000 mensen mogen helemaal gratis het kaartje versturen. De actie loopt van 1 t/m 9 februari en geldt alleen in Nederland. 1 kaartje per emailadres. Ik heb het net al even geprobeerd en hij accepteerde het gewoon, dus wie weet geldt de actie nu al!
Er is ook een mogelijkheid om te kiezen uit 5 'break-up' kaartjes, al vind ik dat een ontzettend stom idee. Ga jij een kaartje sturen? En zo ja, naar wie? ;-) Klik hier om je kaartje te versturen!

From 1 till 9 february you can send 1 free valentinescard at valentijnskaarten.hema.nl, HEMA is a Dutch department store.

4 comments:

Maryel ♥ said...

Hello Marlous! I'm looking for new pen pals!!! I sent you an e-mail (I think..but I'm not sure) can you contact me? maryel96@hotmail.it

Berit said...

Ik heb er net ook 1 verstuurd... Wel enigszins onduidelijk inderdaad. Vind een break-up kaart ook ietwat vreemd maar ik bekijk ze net en zit wel een beetje te grinniken. 'Jij bent NIET mijn valentijn', hihi.

Dankjewel voor de leuke tip!

Kris10 said...

Leuke actie van HEMA maar aangezien ik een Belgje ben kan ik jammer genoeg niet meedoen. Hopen dat mijn secret valentine nog een postzegel heeft liggen :)

Nicole van Roekel said...

Haha, ik heb hier serieus drie kwartier lang lol mee gehad met m'n moeder. We hebben een kaart naar m'n oma, vader, zusje en onszelf gestuurd. Ben benieuwd!